28 Ekim 2015 Çarşamba

Herbalife Ürünleri Satış Fiyatı

Herbalife



Herbalife kararı olgusal hatalar var ve hukuk ve doğrudan satış satış modeli, yanlış yorumlamalar dayanmaktadır inanmaktadır. Herbalife onun multi-level doğrudan satış satış modeli olan bağlılığını sürdürdüğünü ve kendi iş bazı yönleriyle açıklamalar ile, yürürlükteki tüm kanunlara Belçikalı ile uyum konusunda hiç şüphe yoktur olacaktır emindir.

Ben protein sallar tam gelmiyordu. Bir iki öğün arasında meyve ve sebzeler üzerinde bu güne ve çerez yerine söylemiştim. Ben o dönemi alarak durdu ettik ve ben sabah meyve, sebzeler üzerinde dolgun ve Yunan yoğurt hissediyorum. Meyve ağırlıklı atıştırmalıklar için muz ve tavuk değil öğle yemeği için kızarmış. Ben kilo için kendimi açlıktan reddediyorum. Sallar durdurma beri Neyse ki benim için normal değil ki gazlı oldum. Protein Herbalife Ürünleri çekerken yorgun ve halsiz hissediyordu. Şimdi sağlıklı yiyorum ama hiçbir kilo kaybı ek kendimi daha iyi hissediyorum ve gerçekten kilo kaybetmiş. Herbalife çok fazla şeker var. Çok fazla kimyasal. Devam etmeden önce malzemeyi araştırın. Temelde bu malzeme ile boot kendinizi aç.

büyük ölçüde, modası geçmiş çarpık ve yanlış bilgilere dayalı Herbalife'ın iş modeline kötü niyetli bir saldırı oldu. Herbalife Satış en yüksek etik ve kalite standartları ile çalışır ve bizim yönetim ve yönetim kurulu sürekli iş uygulamaları ve ürünleri gözden geçiriyoruz. Herbalife ayrıca operasyon yasa ve yönetmeliklere tam uyum içinde olmasını sağlamak için bağımsız dış uzmanlar işe alır. Herbalife yasadışı piramit şeması değildir.

Herbalife Herbalife Katılımcıların büyük çoğunluğu para kaybetmek bile, gelir sözlerini markasını oluşturur. Herbalife'ın pazarlama sunumları ve reklamlar büyük kar ve "get-zengin çabuk" fırsat veriyorum. Bu satış sahası herkes bunu yapabilir "diyerek", "mali" özgürlük "," ek gelir anahtarı "ve bir şans" sizin iş sahibi olarak Herbalife açıklar. "Herbalife ve iştiraklerinin de tuhaf başarı öyküleri vurgulayın. Ama gerçekte, Herbalife katılımcıların büyük çoğunluğu hiç para kazanmak ve en hatta para kaybetme sonunda.

Ardından zamanlama sorunu yoktu. Ackman sadece 11 gün hedge fon pozisyonları yıl piyasaya işaretlenmiş yılın sonuna önce sundu. Onun yöneticinin ücretleri bu numaraları dayalı hesaplanan olacağını, bu nedenle geçici kağıt kar o tatil sezonu göz önüne alındığında 2012 yılında başlamıştı cansız yıl pencere elbise olurdu onun muazzam Herbalife Fiyatı pozisyonundan yapmak istiyorum, Herbalife cevap verebilecek hiçbir yolu yoktu o takvim yılı. Bu bağlamda, Ackman kişisel kar yukarıdaki ilgili biraz bazıları samimiyetsiz vurdu.

Ben sadece Herbalife hakkında olumsuz yorumlar okuyorum, insanlar onlara danışmanlık yanlış kişi vardı sanırım. Bir satıcı, sadece bir tüketici değilim. Sırtımda gittim benim sağ tarafında ağrı bir sürü vardı. Ben, üste 2 gün ER testi, kedi taramaları, ultrason sürü gitti ve yumurtalık kistleri bulundu. Yaklaşık 6 ay önce, benim göbek ben tüm zamanları şişkinlik ve ağrı hissettim, her zaman büyük oldu. Arkadaşım üzücüydü ve benim rahatsızlık uzakta olduğunu bana mango ile bir aloe çay ikram - ama sadece Herbalife değil, o sağlıklı yemek için bana tavsiye ediyoruz. O sadece özgür, bana bir şey satmadım.

Kendi ailesinin mütevazı göçmen geçmişin konuştu sunuya Yaklaşık iki saat Ackman tıkadı oldu. Gözyaşlarını silerek, şöyle dedi: "Ben, tamam bu ülkenin büyük bir yararlanıcı miyim? Michael Johnson, tamam yırtıcı? Bu tamam, suç kurumsal nedir? Ben, Michael dinliyoruz umuyoruz. Ve bu şirket kapatmaya zamanı. "

Ama özel sermaye çocuklar, o kontrol olurdu ona söz beslenme ile ilgili olduğunu vurguladı ve ona şirketin bir dilim teklif etti. (Devralarak beri, Johnson hisse ve opsiyon satışındam .

Herbalife Satış
http://www.kilokontrolum.net