4 Kasım 2015 Çarşamba

Herbalife Satışı

Herbalife

Bir Herbalife temsilcisinin web sitesi üzerinden benim sipariş koymak ve daha sonra gelmesi gerekiyordu ben kargo adresine olmaz öğrendim. Yani, ben müşteri hizmetlerini aradım ve nakliye adresini değiştirmek için temsili ve müşteri Herbalife kişi sordu. Her ikisi de bu yapılamaz dedi. Yani, sadece sipariş iptal etmelerini istedi ve sonra yeniden sipariş ve doğru adrese göndermek istiyorum. Görünüşe göre, bu da yapılamaz. Sadece 60 $ beni scamming için teşekkürler Herbalife. Ben yine bu şirketten sipariş ASLA ve ben bu korkunç şirket ile yer almak değil biliyorum herkes bildirecektir.

Ben şirket bu kült benzeri gündemi var gibi hissediyorum, ve bu malzeme yemin ve çekin benim memleketi bir grup var "büyük olmalıdır kadar ürünü onayladığı bu (kişi)!" gerçekte, bu insanların araştırma yapmak ve farkında değilsiniz bu şirket bir aldatmaca olduğunu !! It sağlıklı değil, ve bu şirket size yalan söyler, sizin için iyi değil bu. Onlar para istiyorlar. Içine emilir almak etmeyiniz. Sen hasta ve ne dediğimi doğru fark zaman kırdı olacaktır.

5 Mart tarihinde Spokane, WA Michael, 2015Satisfaction RatingI kendi ürünü 4500 $ değerinde satın alma için kandırdı edildi. Benim sözde kurşun yapılacak soğuk çağrı isimleri bir liste gönderdi olacağını, olduğunu söyledi. Online Herbalife Ürünleri katılıyor, paramı aldıktan sonra, sesi ve tavrı değişti. Ben herhangi bir alıcı listesini almadı ve aile ve arkadaşlar seslenmeye başlar söylendi. Ben tavan arasında oturdu ve benim sözde kurşun aniden ulaşılamaz oldu bu malzeme ile sıkışmış oldu. Benim 800 sayı aniden inaktif oldu! Faydalı? Yesno

Birden bağımsız laboratuarları Herbalife ürünlerinin kurşun bulduğunu bildirdi. Herbalife ürünlerinin federal FDA gereksinimleri bir araya geldi ve onlar ürünler Proposition 65 sınırlarını aşmayacak olmadığını gösteren bağımsız laboratuvar testleri devreye iddia belirterek yanıt verdi. Mahkeme belgelerine göre, Herbalife Minkow ile yerleşmiş ve ona US $ 300,000 ödedi. 2008 yılının Ağustos ayında, Minkow Herbalife karşı tüm suçlamaları geri çekilir ve kendi web sitesinden şirket herhangi bir söz kaldırıldı.

Ben Chennai Raju duyuyorum, sorumlu Herbalife merkezinin önce biri birkaç ay onun ofisinde eşim ziyaret & ürünü tanıttı. Biz sık sık merkezini ziyaret ama bir süre sonra, ben merkez lideri çok cömert oldu ve o bile o parayı & sık sık aracılığıyla tebliğ yoktu ona ürünlerini verdi fark Herbalife & eşim iştirakçi olarak katılan mobil & eşim bu saklanmak benden. O bile eşim beni kaçınılması ve ben o beni kaçınılması onunla gitmek için planlanan bile yalnız merkezi gitti, o arkadaşı ile konuştum söyledi. Biz Herbalife ile hayatımızda artırabilir ama şimdi ailem o merkez lideri ucuz davranışı ile mahvediyor olduğu düşünülmektedir. Yani Sayın Ravi ** yerine iş yapmak için nasıl kişilerin öğretim, herhangi bir ailenin mutluluğunu bozmak için düzgün & değil davranmaya öğretmek. Ben karıma boşanma vermek için gidiyorum. Brothers & Sisters bu insanlar inanmıyorum lütfen Böylece, uyanık olmak ve ailenizi kurtarmak.

Hukuk Ablam tarafında küçük bir gelir yapmak için ürünlerini satmaya başladı. Ben ahududu çayı aldım bu yüzden ona yardım etmek isteyen oldu. Bu toz çay ile küçük bir kap oldu. Bu doğal olmayan kimyasallar doluydu gibi sadece koku ile, kokuyordu. Ben bir hafta boyunca çay çalıştı ve böylece midesi hissettim. Ben çok şaşkın olduğunu ve sadece bedenim öylesine berbat hissediyorum. Bir kaç ay Hızlı ileri sonra, ben onların sallar denedim ve yine, sadece çok kötü oldu. Ben bir şans vermeye çalıştım, ama ben bir şey vardı her zaman hasta hissediyorum sona erdi. Bu yüzden tüm almayı durdurdu ve tahmin et ne oldu? Ben çok daha iyi önümüzdeki birkaç gün hissetti. Ben o zaman içine koymak ne kadar kimyasallar öğrendim. Şirket, bu kült benzeri gündemi var gibi yani disgusting.I duygu ve bu malzeme yemin benim memleketi bir grup var ve dışarı çekin "büyük olmalıdır kadar ürünü onayladığı bu (kişi)!" gerçekte, bu insanların araştırma yapmak ve farkında değilsiniz bu şirket bir aldatmaca olduğunu !! It sağlıklı değil, ve bu şirket size yalan söyler, sizin için iyi değil bu. Onlar para istiyorlar. Içine emilir almak etmeyiniz. Sen hasta ve ne dediğimi fark zaman kırdı olacak true.



http://www.kilokontrolum.net