25 Kasım 2015 Çarşamba

Herbalife Tezleri

Herbalife Fiyatı


Warrensburg D., MO 13 Ekim tarihinde, 2015 Satisfaction Rating son zamanlarda sadece ürün dağıtım başladı bir arkadaşımdan 3 günlük deneme paketi aldım. Benim paket kurabiye ve krema formül 1 + PDM oluşan yemek yerine ve tam kontrol tabletler için paketleri sallayın. Ben bir gün iki sallar içki ve bir sağlıklı yemek yemek gerekiyordu. Sonra birer tablet günde 3 defa alır. Yeterince basit. Ben hamilelik kilo son 15 ve £ kayıp değil çünkü bu bir denemek için oldukça heyecanlıydı. Kahvaltıda ilk sallamak içti ve ilk hapı aldım. Yenilenen ve heyecanlı hissettim. Sonra ne oldu. Hatta 10 dakika sallamak bitirdikten herbalife fiyatı ben kabarcık cesareti almaya başladı. Evet, ishal biliyorum duygu geliyor. Ben bu hızlı beni hasta yapacak bir yolu yoktur kendime düşündüm. Yanlış! Tamamen yaptı. Pupa patlama! Değil sadece bir kez ama bütün gün uzun. Akşam yemeği zaman tüm yol o akşam. Hatta yiyecek bakamadım. Ben şimdi bu ürünün kilo kaybına yardımcı olur biliyorum. Bu size hayatınızın en yoğun kolon temizliği sağlar ve gıda sana iğrenç görünüyor yapar. Ben gün işten bu başlamadan hemen minnettarım. Hatta bir gün bitirmek could zaman iki gün, ben devam olmayacak Tabii ki! Pahasına bu piramit şeması butthole brülör kaçının. Şimdi yan etkileri kendi web sitesi açıklamasını okudum ve bana sadece benim vücuttan toksinlerin serbest değildi söyleyeyim var - ruhumu serbest çalışıyordu. Herbalife içinden iktidara diyor ve korkunç yan etkileri işe yarıyor demek. Hayır Sadece çok hayır. Bir daha asla sıska hızlı schemes.Helpful olsun kullanmaya çalışacaktır? Yesno

Hepatoloji Dünya Dergisi'nde yayınlanan bir Tem 2013 hakemli bir çalışma daha önce Herbalife ürünlerinin tüketimiyle bağlantılı olduğunu hepatoksisite vakaları bilinen ve "Tıp Bilimleri ölçek Uluslararası Kuruluşlar için karaciğer belirli Konsey kullanarak, nedensellik muhtemel olduğu sonucuna yeniden gözden olası ve diğer durumlarda hariç 1 olgu. Bu nedenle, nedensellik seviyeleri şimdiye kadar önerilen çok daha düşük idi. " Daha az bir yıl önce yayınlanan ayrı bir derlemede, aynı yazar Herbalife ürünlerinin arasındaki ilişkiyi tarif ve "kuvvetle muhtemel" olarak hepatotoksisite vakaları bildirilmiştir.

Yine geç Ekim ve, olarak, Kasım ayı sonlarında, Herbalife DeSimone diyor, o kısa satıcıları buy-on Herbalife stokunun seçenekleri sözleşmenin olağandışı "put" aktivite bir tür alarma edildi. Bu koymak alıcıların en etkin olanlar seçenekler sona ne zaman stok Aralık 21, 2012, tarihinden önce belirgin bazen düşeceği bahis edildi.

Bu ürünü seviyorum. Ben 6 ay önce bir bebek vardı. Ben kesinlikle hiçbir enerji vardı. Bedenim sadece çok zor hamilelik (yüksek riskli) kurtarma edildi. Ben benim vücudun her yerinde kovan vardı, boşanma almak için yaklaşık, kocam kızgın, sinirli, depresif oldu. İlk günden beri hayatımın% 100 değiştirdi Herbalife ürünleri (gıda) çalıştı. Bedenim yardım için çığlık oldu !! Herbalife Beslenme sağlıklı almaktan sonuçları. Benim sindirim sistemi harika çalışıyor. Ben şimdi banyo gündelik gidebilir !! Cildim, saçım benim çivi, benim vücudun her bölümü bu büyük ve doğal üründen ihtiyacı olan tüm besinleri alıyor. Ben kilo kaybediyorum. Ben sağlıklı bir yaşam beri onun iyileşme büyük bir tanıklık olan büyük bir teknik direktör var. Ve o beni onlar yararlanabilir çok sağlıklı olmanın bu fırsattan yararlanmak ve harika görünüyorsun ve hatta paylaşmak için ve benim sevdiklerinize tavsiye nasıl adım adım gösteriyor.


http://www.kilokontrolum.net

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.