30 Kasım 2015 Pazartesi

Herbalife Ürünleri Sağlığa Faydaları

Herbalife ömrü

Herbalife ürünleri, protein sallar şunlardır; Protein aperatifler; beslenme, enerji ve fitness takviyeleri; ve kişisel bakım ürünleri. Formula 1 protein shake, bir soya bazlı öğün yerine sallamak, şirketin bir numaralı ürünüdür ve satılan ilk ürünlerden biri oldu. Diğer ürünler kalp sağlığı, sindirim sağlığı, cilt bakımı ve bazı ürünler alerjen ücretsiz ya da helal, koşer vejetaryen olan 2011 yılında yayımlanan yeni 24 spor hattı için ürünleri içerir ve Herbalife kendi ürününün bir parçası olarak sağlık profesyonellerinin referansları ve tavsiyelerde bulunur pazarlama.

Benim kilo kaybı hedefleri başarılı gibi ", ben fikrimi koymak şey başarmak olabilir fark! O kadar çok yönden beni güçlenmiş. Hayatımda bu kadar çok sağlıklı, olumlu değişiklikler yaptık. Benim tavsiyem taahhüt kalmaktır.

Ben son 4 gün beri Herbalife Fiyatı Shake ve Kişiselleştirilmiş Protein Tozu kullanıyoruz. Ben benim saç dökülmesi sorunu ve diz ağrısı tedavi olabilir söylendi. Ne oldu!! Bu doğruydu. İlk iki gün boyunca kullanarak, benim diz ağrısı tedavi% 95 olduğunu fark etti. Çok mutluydum. Ama üçüncü günden itibaren itibaren ben çok yoruldum, bitkin, şiddetli baş ağrısı, ateşli, şişirilmiş mide, kabız, bacaklar ağrı ve tabii ki karın içinde hissetmeye başladı. 5 gün bir sonucu olarak, ben bile yataktan kalkmak çok zayıf hissettim ve benim işten hastalık izni duyuyorum. Ben anything.I şimdi okuyorum yaşıyorum karın her şey ile afacan hissetmek - karaciğer hasarına neden, bu yüzden ilk gün o toksinleri temizlemek olduğunu söyledi am gibi (2/3 gün daha almak planlıyorum senin gövde). Benim sağlık aynı olmaya devam ederse, eminim bunu sona erecektir. Distribütörü tarafından biraraya yılında onlar satın almak beni ikna o kadar etkileyici ve nazik. Ben doğal meyve this.Helpful? Yesno yol daha iyi olduğunu düşünüyorum yeme

Ben şikayet ve raporun aşina değilim ** Irvine, CA 92620. bulunan Basitçe Beslenme mağaza hakkında karım ** adına bir şikayetiniz var devam ama kimse benim iddia hakkında dikkat çekmek ya da en azından bana bu konuda yardımcı umut durum. Onun kilolu nedeniyle o biraz kilo ve dükkanında satış elemanı tam paket için birden fazla 250,00 $ satın almak için onu ikna kaybetmek sallar, hap ve ek gibi bitkisel hayat ürünlerini kullanmaya başlar. Ama günün 5'ten o yavaş yavaş kötü hissettim ve biz kaşıntı, saç dökülmesi ve kabızlık gibi bu ürünlere ilişkin yan etkisi çok bulundu. Yani bu sallar, hapları ve diğer ek kullanmayı bırakın ve 1 hafta satın alma (5 Mayıs 2015) sonra olduğu hafta sonuna kadar tüm bu döner.

Ben sadece Herbalife Satış hakkında olumsuz yorumlar okuyorum, insanlar onlara danışmanlık yanlış kişi vardı sanırım. Bir satıcı, sadece bir tüketici değilim. Sırtımda gittim benim sağ tarafında ağrı bir sürü vardı. Ben, üste 2 gün ER testi, kedi taramaları, ultrason sürü gitti ve yumurtalık kistleri bulundu. Yaklaşık 6 ay önce, benim göbek ben tüm zamanları şişkinlik ve ağrı hissettim, her zaman büyük oldu. Arkadaşım üzücüydü ve benim rahatsızlık uzakta olduğunu bana mango ile bir aloe çay ikram - ama sadece Herbalife değil, o sağlıklı yemek için bana tavsiye ediyoruz. O sadece özgür, bana bir şey satmadım. Kendinizi özen yoksa Bu ürün tüm iş yapmaz. Ben bu konuda mutluyum, 8 sterlin kaybetti ve ben kilo çalışırken değildi. Sadece sağlıklı, protein ve lif yiyerek kilo kaybedersiniz. Ama biz tüm besin vücudumuzun ihtiyacı yemeye vaktim yok bir dünyada vardır ve bu ürünün size tek titremesi veya aperatifler ihtiyacınız her şeyi sunmak ve hala yemek zorunda, ve sen ne okumak yeme ya da içme, bu sizin sorumluluğunuzdadır. 5 yıl önce şimdi ben eski alıyorum 40'a duyuyorum, çok sağlıklı bir kadındı, bedenim aynı değildir. Ben Herbalife Ürünleri Dr işini yapmasına izin değilim. Ben iyi hissediyorum çünkü ben aloe çayı alıyorum, ama hala daha test ve ben bu acıyı neden olan var, ya da ne öğrendim doktorun randevu bekliyorum. Bir ürün aspartam varsa, ben söyleyecek kadar zeki değilim. Bazı Fibromiyalji var, belki aileniz tarihinin, Herbalife genetik olabilir bilinmeyen nedenlerden gelen bu hastalık alamadım okudum. Eğer bir şey yemek ya da bir şey satın almadan önce herkese iyi şanslar, lütfen okuyun. Sağlık siz ve aileniz için çok önemlidir. Kendi yemek yapmak ve sağlıklı seçimler yapmak. Tanrı hepinizi korusun.

http://www.kilokontrolum.net