2 Kasım 2015 Pazartesi

Herbalife

Herbalife

28 Temmuz'da Bowie, MD Londra, 2015 Memnuniyeti Değerlendirme Herbalife korkunç bir üründür. O sonsuza dek hayatımı değiştirdi. Ben kilo belirlendi ve bunun yerine bunu doğru şekilde yapmanın ben yoluma aldattı. Şimdi ben kalp çarpıntısı, baş ağrısı, sırt ve göğüs ağrısı ve daha fazlası var, mide bulantısı hissediyorum. Benim böbrek, kalp normal mutluyum ama şimdi biraz daha fazla test yapılması gerekiyor, her geçen gün yeni bir şey. Bedenim inflamasyon bir şey var gibi görünüyor. :( Bu product.Helpful uzak durun lütfen? Yesno
2000 yılının Mayıs ayında, Mark Hughes, 44, yatak odasında ölü bulundu. Otopsi alkol ve doksepin, o bir uyku hapı olarak reçete olmuştu bir antidepresan bir toksik karışımı suçladı.
Herbalife gibi Qua-nereye, Kompri ve kraška gibi toksik maddeler içeren ürünleri satan suçlandı. Ürünleri özel ABD laboratuvara, Bio-Medikal Araştırma Tasarımı LTD (BRD) gönderilen ve İsrail'in Adli araştırma laboratuarına alındı. Sağlık İsrail Bakanlığı tarafından finanse olgu çalışma nedensel bir ilişki Herbalife ürünlerinin maruz kalma arasındaki zamansal ilişki ve karaciğer hasarı gelişimi, karaciğer hasarının diğer potansiyel nedenleri olumsuz değerlendirme dahil kanıtlarla, önerdiği olduğu sonucuna varmışlardır Herbalife ürünleri kesildi karaciğer fonksiyonlarında normalleşme ve iyileşme sonrası Herbalife ürünlerini kullanarak devam üç hastada karaciğer hasarı belirtilerinin dönüş. Herbalife sadece İsrail'de pazarlanan tek ürün, çekildi, fakat İsrail hastaların tüm bu özel Herbalife ürünü tüketilen almıştı. Herbalife SEC 10-Q başvuruları Sağlık Bakanlığı, İsrail, ürün ve karaciğer rahatsızlıkları arasındaki nedensel bir ilişki kurmak olmadığını belirtmektedirler. Sağlık Bakanlığı, İsrail diyet takviyeleri önlemek için tehlikeye karaciğer fonksiyonu olan bireyler önerir. 2009 yılında, bir İsrailli kadın karaciğer hasarı Herbalife ürünlerinin kullanımından kaynaklandığı iddia, Herbalife International, ve Herbalife İsrail'i dava açtı.

HERBALİFE FİYATI


Ben kendi ürün 4500 $ değerinde satın alma için kandırdı edildi. Benim sözde kurşun yapılacak soğuk çağrı isimleri bir liste gönderdi olacağını, olduğunu söyledi. Online eğitim katılıyor, paramı aldıktan sonra, sesi ve tavrı değişti. Ben herhangi bir alıcı listesini almadı ve aile ve arkadaşlar seslenmeye başlar söylendi. Ben tavan arasında oturdu ve benim sözde kurşun aniden ulaşılamaz oldu bu malzeme ile sıkışmış oldu. Benim 800 sayı aniden inaktif oldu!
Hughes Herbalife Fiyatı için komik karmaşık, 27 sayfalık tazminat planı yazdı. Böyle delinememe MLM ücret planlarının tipik bir örneğidir. Eleştirmenler bu ona hiçbir seçim bırakarak, işe perplex ama İşveren ona söyler güven amaçlanmıştır söylüyorlar. Herbalife planının savunucuları onun karmaşıklığı, çalışkanlık ödül tembellik cezalandırmak ve adaleti sağlamak için çaba doğar derler.
Phoenix Anna, AZ Ağustos 9, hukuk 2015Satisfaction RatingMy kardeş tarafında küçük bir gelir yapmak için ürünlerini satmaya başladı. Ben ahududu çayı aldım bu yüzden ona yardım etmek isteyen oldu. Bu toz çay ile küçük bir kap oldu. Bu doğal olmayan kimyasallar doluydu gibi sadece koku ile, kokuyordu. Ben bir hafta boyunca çay çalıştı ve böylece midesi hissettim. Ben çok şaşkın olduğunu ve sadece bedenim öylesine berbat hissediyorum. Bir kaç ay Hızlı ileri sonra, ben onların sallar denedim ve yine, sadece çok kötü oldu. Ben bir şans vermeye çalıştım, ama ben bir şey vardı her zaman hasta hissediyorum sona erdi. Bu yüzden tüm almayı durdurdu ve tahmin et ne oldu? Ben çok daha iyi önümüzdeki birkaç gün hissetti. Ben o zaman içine koymak ne kadar kimyasallar öğrendim. Şirket, bu kült benzeri gündemi var gibi yani disgusting.I duygu ve bu malzeme yemin benim memleketi bir grup var ve dışarı çekin "büyük olmalıdır kadar ürünü onayladığı bu (kişi)!" gerçekte, bu insanların araştırma yapmak ve farkında değilsiniz bu şirket bir aldatmaca olduğunu !! It sağlıklı değil, ve bu şirket size yalan söyler, sizin için iyi değil bu. Onlar para istiyorlar. Içine emilir almak etmeyiniz. Sen hasta ve ne dediğimi fark zaman kırdı olacak true.Helpful? Yesno
Kendi ailesinin mütevazı göçmen geçmişin konuştu sunuya Yaklaşık iki saat Ackman tıkadı oldu. Gözyaşlarını silerek, şöyle dedi: "Ben, tamam bu ülkenin büyük bir yararlanıcı miyim? Michael Johnson, tamam yırtıcı? Bu tamam, suç kurumsal nedir? Ben, Michael dinliyoruz umuyoruz. Ve bu şirket kapatmaya zamanı. "

HERBALİFE ÜRÜNLERİ


Herhangi bir MLM ile tehlike alımı değil, ürün satışları, daha sonra 1930-paradigmatik piramit zincir harfli dolandırıcılığı farksız bir ince gizlenmiş para transfer oyuna devolves işletme, varlık nedeni haline gelebilir ki . Erken katılımcılar haydutlar gibi yapmak, ancak daha sonra askerler matematiksel başarısız garanti edilir.
Bu yüzden kurbanları için aramaya başladı. "Latino topluluk hedge fon yöneticisi konuşurken ilgilenen değil." Diye devam ediyor " Herbalife Ürünleri ," New York'un Hispanik Federasyonu gibi, toplum örgütlerini yaklaştı siyasi bağlı danışmanlar, işe yüzden.
Herbalife invitation- reddedildi ", savunulamaz pratik ve gerçekçi," Des Walsh bana ama anlattı ek, daha kapsamlı araştırmalar ve analizler gerçekleştirmek yaptım. Mayıs 2013 yılında gerçekleştirilen 10.525 kişilik bir maskeli, tarafsız Nielsen araştırma yakın 8000000 tüketici% 87 ağının dışında hangi önceki üç aylık, üzerinde Herbalife ürünlerini satın sonucuna varmıştır. Ve Haziran ayında, eski FTC ekonomist Walter Vandaele tarafından tasarlanan 1349 dağıtanlar bir anket, "distribütörler tarafından satın Herbalife ürün hacminin tahminen% 97 nihai kullanım tüketimi için perakende satış temsil ediyor." Sonucuna

HERBALİFE SATIŞ


Yatırımcı İlişkileri Bu haberi paylaş: Delicious Digg Facebook LinkedIn Twitter Bu nedir? Herbalife insanların protein sallar ve aperatifler, enerji içecekleri ve fitness, vitamin ve besin takviyeleri, ve tam bir banyo ve vücut bakım serisi dahil 1980 Ürünlerimiz beri aktif, sağlıklı bir yaşam sürdürmeye yardımcı olan global bir beslenme şirketi, Herbalife Satış sadece aşkın 90 ülkede Herbalife üyeleri aracılığıyla. 2014 yılında $ 5,0 milyar net satış Ürünlerimizin kalitesi ve coğrafi genişleme ile birleştiğinde dağıtım ağının etkinliği, bizim 35 yıllık tarihi boyunca başarımızın başlıca nedenleri olmuştur inanıyorum. Biz hissedar değerini artırmak için karlılık ve büyümeyi. Medya Varlıklar İndir